چرا آوین تل را انتخاب کنیم؟

۱_تنوع در سبد کالا و محصولات:

بیشترین و متنوع ترین محصولات را در اختیار شما قرار می دهد و از آنجائیکه با چهار برند مختلف همکاری دارد متنوع ترین کالاها را در اختیار شما قرار میدهد و خواسته های بسیاری از مشتریان را برآورده میکند.

۲_کالای قانونی:

کلیه محصولات را از مبانی قانونی کشور و با پرداخت کامل عوارض وارد کرده و با خرید کالاهای قانونی از تبعات کالای قاچاق مصون خواهید بود.

۳_سهولت در بررسی صحت اصالت کالا:

با خرید از ما به راحتی میتوانید در سامانه رهگیری کالای وارداتی گمرک ایران اصالت کالا را بررسی کنید و از مشکلات مربوط به کالای قاچاق در امان باشید .

4_استاندارد:

تمام کالاهای موجود در آوین تل مورد تایید سازمان استاندارد قرارگرفته و با خرید از ما از تبعات فروش کالاهای غیر استاندارد در امان باشید و میزان شکایات به کمترین میزان خود خواهد رسید.

شرایط خدمات و ابطال گارانتی

1:

پذیرش دستگاه تنها با ارائه‌ی اصلِ کارت گارانتی، کارت ملی، جعبه‌ی گوشی و فاکتور خریدِ معتبر و ممهور به مهر فروشگاه میسر می‌باشد.

3:

حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی بر عهده مالک دستگاه می‌باشد و مرکز خدمات گارانتی مسئولیتی در قبال تهیه نسخه پشتیبان ندارد.

5:

شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محافظ صفحه و لنز ندارد و در صورت نیاز می‌تواند آن‌ها را از روی گوشی حذف کند.

7:

وضعیتِ نهایی گارانتی تلفن همراه منوط به تشخیصِ کارشناس فنی شرکت بوده و در صورت فقدان شرایط گارانتی، به مشتری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

9:

کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت، مطابق با ضوابط و قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده انجام می‌گیرد.

11:

رگونه آسیب فیزیکی، شکستگی، ضربه، تاب خوردگی، رطوبت، حرارت و نوسانات برق و تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث ابطال گارانتی دستگاه می‌گردد.

13:

مسئولیت قفل دستگاه، گوگل اکانت و اپل آی دی و هرگونه رمز و کد ریجستری با مشتری می‌باشد و در صورت فراموش کردن آن‌ها، دستگاه از گارانتی خارج می‌شود.

15:

کالاهایی که تعویض یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت پوشش گارانتی می‌باشند.

2:

آورنده‌ی رسیدِ پذیرش به عنوان صاحب کالا شناخته می‌شود و در صورت مفقود شدن آن، باید سریعا به شرکت اطلاع‌رسانی شود.

4:

تمام کالاهای موجود در آوین تل مورد تایید سازمان استاندارد قرارگرفته و با خرید از ما از تبعات فروش کالاهای غیر استاندارد در امان باشید و میزان شکایات به کمترین میزان خود خواهد رسید.

6:

ایرادات ظاهری گوشی باید قبل از رجیستر کردن آن به مرکز خدمات اعلام شوند، در غیر اینصورت شرکت هیچگونه مسئولیتی ندارد.

8:

گوشی شما از تاریخ فعالسازی به مدت 18 ماه دارای گارانتی خواهد بود.

10:

مخدوش شدن یا دستکاری به صورت فیزیکی یا نرم‌افزاری IMEI ، دستگاه را از گارانتی خارج می‌کند .

12:

استهلاک تدریجی از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد. مشکلات ناشی از دانلودِ هرگونه نرم‌افزار که توسط شرکت سامسونگ، شیائومی و اپل ، دستگاه را از گارانتی خارج می‌کند .

14:

حداکثر زمان نگهداری دستگاه پس از تعمیر و اعلام به مشتری به مدت یک ماه می‌باشد و بعد از آن شرکت هیچ مسئولیتی ندارد.

BACK TO TOP برگشت به بالا