چرا آوین تل را انتخاب کنیم؟


مبنای محاسبه زمان شروع گارانتی برای کالاهای تلفن همراه و تبلت زمان فعال سازی و حداکثر ۶ ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود.
مدت زمان پشتيبانی خدمات(دوران تعهد)اعم از تامين کليه قطعات یدکی و ارایه خدمات برای انواع کالاهای تلفن همراه و تبلت حداقل ۳ سال خواهد بود.
کليه خدمات پس از فروش تعميراتی و هزینه های تبعی از جمله اجرت تعمير، تأمين و تعویض قطعات، هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل در محدوده شهری در دوره ضمانت رایگان بوده و این خدمات در طول دوره تعهد با اخذ هزینه می باشد. مابه التفاوت هزینه حمل و نقل محصول و ایاب و ذهاب در خارج از محدوده شهری در دوره ضمانت برعهده مشتری می باشد.
هزینه ارسال و دریافت محصولات که از طریق نمایندگی یا شهرستان ارسال می شود به عهده شرکت می باشد.
با درخواست مشتری، شرکت فاکتوری با ذکر شرح کارهای انجام شده بر روی دستگاه ارائه می نماید.
شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش می -باشد.
در صورت درخواست مشتری، شرکت یک دستگاه گوشی به ‌صورت امانی در اختیار وی قرار می‌دهد.
شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه و زمان تحویل قبل از شروع تعمیرات می باشند.
تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی ۳ روز کاری، می باید به مشتری اعلام گردد.
حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخ دهی اولیه به مشتری ۳ روز کاری می باشد.
اگر طی مدت ۲ هفته در دوره ضمانت و ۲ ماه در دوره تعهد، شرکت قادر به رفع عيب محصول نباشد، ملزم به ارائه کالای جایگزین می باشد. در غير اینصورت با درخواست مصرف کننده نسبت به تعویض محصول با محصولی نو مشابه و یا عودت وجه (مطابق قيمت روز کالای نو مشابه با کسر استهلاک سالانه ۱۰ درصد بعد از اتمام دوره ضمانت)اقدام می شود.
تبصره: در صورتی که لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمی گردد.
مشتری گرامی در صورتی دستگاه تلفن همراه شما مشمول تعویض در مرتبه سوم پذیرش خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.
در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاه های پذیرش شده افزوده می گردد و نسبت به شرایط و زمان ادامه خدمات گارانتی دستگاه به شرکتی فعال در آن زمان واگذار خواهد شد و مراتب از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد گردید.
در صورتیکه حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری بر عهده شرکت می باشد.
کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.
هر گونه خمیدگی، ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می‌باشد.
ارائه خدمات گارانتی، صرفاً با همراه داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود.
کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه، تحت پوشش گارانتی خواهند بود.
در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت و مشتری وظیفه دارد که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نماید.
عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی و یا مشکلات ناشی از سامانه همتا ارتباطی با شرکت آوین تل ندارد.
این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال فراموشی و یا مشکلات ناشی از رمز ورود و یا الگوی گوشی‌ها، جی‌میل (Gmail) و می اکانت یا اپل‌آی‌دی (Apple ID) ندارد.
تعمیرات سخت‌افزاری دستگاه‌های فاقد گارانتی، دارای ۶ ماه گارانتی می‌باشد. (مشروط بر آنکه همان قطعه‌ای که تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال شود.)
استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
در صورتی که لوازم جانبی دستگاه به واسطه خرابی قطعات دستگاه و عیب موجود در محصول آسیب ببینند تا ۶ ماه شامل گارانتی می باشند.
در صورتی که محصولی ایراد ذاتی داشته باشد از طریق وب سایت شرکت و سامانه پیامکی مراتب به اطلاع مصرف کنندگان خواهد رسید.
در صورتی که زمان تعمیر محصول به دلیل موجود نبودن قطعات بیش از یک ماه شود. شرکت موظف است تا خسارت خواب محصول را جبران نماید( این مدت زمان به تاریخ گارانتی ۱۸ ماهه محصول افزوده خواهد شد)
درصورتیکه دستگاه شرایط گارانتی را نداشته باشد (آبخوردگی، ضربه، شکستگی، تعمیر غیر مجاز و ..) شرکت هیچگونه مسئولیتی در مقابل بازگشت گوشی به وضعیت هنگام تحویل آن را ندارد.
شرکت در قبال برچسب محافظ بر روی صفحه نمایش شما در صورت تعویض گوشی یا قطعه مربوطه هیچ مسئولیتی ندارد.
۱_تنوع در سبد کالا و محصولات:

بیشترین و متنوع ترین محصولات را در اختیار شما قرار می دهد و از آنجائیکه با چهار برند مختلف همکاری دارد متنوع ترین کالاها را در اختیار شما قرار میدهد و خواسته های بسیاری از مشتریان را برآورده میکند.

۲_کالای قانونی:

کلیه محصولات را از مبانی قانونی کشور و با پرداخت کامل عوارض وارد کرده و با خرید کالاهای قانونی از تبعات کالای قاچاق مصون خواهید بود.

۳_سهولت در بررسی صحت اصالت کالا:

با خرید از ما به راحتی میتوانید در سامانه رهگیری کالای وارداتی گمرک ایران اصالت کالا را بررسی کنید و از مشکلات مربوط به کالای قاچاق در امان باشید .

4_استاندارد:

تمام کالاهای موجود در آوین تل مورد تایید سازمان استاندارد قرارگرفته و با خرید از ما از تبعات فروش کالاهای غیر استاندارد در امان باشید و میزان شکایات به کمترین میزان خود خواهد رسید.

شرایط خدمات و ابطال گارانتی

1:

پذیرش دستگاه تنها با ارائه‌ی اصلِ کارت گارانتی، کارت ملی، جعبه‌ی گوشی و فاکتور خریدِ معتبر و ممهور به مهر فروشگاه میسر می‌باشد.

3:

حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی بر عهده مالک دستگاه می‌باشد و مرکز خدمات گارانتی مسئولیتی در قبال تهیه نسخه پشتیبان ندارد.

5:

شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محافظ صفحه و لنز ندارد و در صورت نیاز می‌تواند آن‌ها را از روی گوشی حذف کند.

7:

وضعیتِ نهایی گارانتی تلفن همراه منوط به تشخیصِ کارشناس فنی شرکت بوده و در صورت فقدان شرایط گارانتی، به مشتری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

9:

کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت، مطابق با ضوابط و قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده انجام می‌گیرد.

11:

رگونه آسیب فیزیکی، شکستگی، ضربه، تاب خوردگی، رطوبت، حرارت و نوسانات برق و تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث ابطال گارانتی دستگاه می‌گردد.

13:

مسئولیت قفل دستگاه، گوگل اکانت و اپل آی دی و هرگونه رمز و کد ریجستری با مشتری می‌باشد و در صورت فراموش کردن آن‌ها، دستگاه از گارانتی خارج می‌شود.

15:

کالاهایی که تعویض یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت پوشش گارانتی می‌باشند.

2:

آورنده‌ی رسیدِ پذیرش به عنوان صاحب کالا شناخته می‌شود و در صورت مفقود شدن آن، باید سریعا به شرکت اطلاع‌رسانی شود.

4:

تمام کالاهای موجود در آوین تل مورد تایید سازمان استاندارد قرارگرفته و با خرید از ما از تبعات فروش کالاهای غیر استاندارد در امان باشید و میزان شکایات به کمترین میزان خود خواهد رسید.

6:

ایرادات ظاهری گوشی باید قبل از رجیستر کردن آن به مرکز خدمات اعلام شوند، در غیر اینصورت شرکت هیچگونه مسئولیتی ندارد.

8:

گوشی شما از تاریخ فعالسازی به مدت 18 ماه دارای گارانتی خواهد بود.

10:

مخدوش شدن یا دستکاری به صورت فیزیکی یا نرم‌افزاری IMEI ، دستگاه را از گارانتی خارج می‌کند .

12:

استهلاک تدریجی از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد. مشکلات ناشی از دانلودِ هرگونه نرم‌افزار که توسط شرکت سامسونگ، شیائومی و اپل ، دستگاه را از گارانتی خارج می‌کند .

14:

حداکثر زمان نگهداری دستگاه پس از تعمیر و اعلام به مشتری به مدت یک ماه می‌باشد و بعد از آن شرکت هیچ مسئولیتی ندارد.

BACK TO TOP برگشت به بالا